Pogoji poslovanja

Uvod

Ti splošni pogoji poslovanja ("Pogoji") urejajo vaš dostop do in uporabo naših storitev, programske opreme, platform in spletnih strani (skupaj "Storitve"). Ti Pogoji predstavljajo pravno zavezujočo pogodbo med pravno osebo, ki uporablja naše Storitve ("Uporabnik" ali "vi"), in podjetjem Ravnateljski servis, d.o.o., Bistrica ob Sotli 63A, 3256 Bistrica ob Sotli, matična številka: 3415724000, davčna številka: SI 97203009 ("Ponudnik", "mi", "nas" ali "naš"). Z dostopom do Storitev ali z njihovo uporabo soglašate, da ste prebrali, razumeli in se strinjate, da boste zavezani tem Pogojem, vključno z vsemi pravilniki in smernicami, ki so navedeni v njih ali na kakršen koli drug način komunicirani z naše strani.

Prosimo, upoštevajte, da se ti Pogoji lahko občasno posodobijo ali spremenijo. Vsaka sprememba bo učinkovala takoj po objavi posodobljenih Pogojev na naši spletni strani. Nadaljnja uporaba Storitev po takšnih spremembah pomeni vaše soglasje k takšnim posodobitvam. Če se s temi Pogoji ali katero koli njihovo posodobitvijo ne strinjate, ne smete dostopati do ali uporabljati naših Storitev.

Za namene teh Pogojev, "vi" pomeni fizično osebo, ki dostopa do Storitev ali jih uporablja, ali pravno osebo, v imenu katere fizična dostopa do ali uporablja Storitve. Če dostopate do Storitev ali jih uporabljate v imenu pravne osebe, zagotavljate, da imate ustrezno pooblastilo za zavezanje take entitete tem Pogojem in da so takšna pooblastila v skladu z veljavnimi pravili in predpisi.

Vaša uporaba naših Storitev je podvržena tudi naši Politiki zasebnosti, dostopni na: https://dostopen.si/sl/politika-zasebnosti/, ki opisuje, kako zbiramo, uporabljamo in ščitimo vaše podatke.

Opis storitev

Ponudnik zagotavlja spletno rešitev, namenjeno vrtcem, osnovnim in srednjim šolam, za izpolnjevanje zahtev Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.

Spletno orodje omogoča vnos in objavo osnovnih informacij o zavodu, informacij o vpisnem postopku ter drugih upravnih informacij, kot so na primer šolski koledar in urniki, v skladu z zakonskimi določili.

Za uporabnike, ki sodijo med izjeme po navedenem zakonu, uporaba spletne rešitve omogoča izpolnitev obveznosti glede dostopnosti brez potrebe po tehničnem znanju ali dodatnem razvoju lastnega spletišča.

Storitev je bila usklajena z Inšpektoratom za informacijsko družbo in zagotavlja skladnost z zahtevami zakonodaje. Namen storitve je uporabnikom poenostaviti ureditev področja dostopnosti spletišč ter zmanjšati tveganje za morebitne globe zaradi neskladnosti.

Ponudnik se zavezuje, da bo storitve izvajal v skladu z veljavno zakonodajo, strokovnimi standardi in najboljšimi praksami na področju informacijske tehnologije. Storitve bodo prilagojene specifičnim potrebam in zahtevam uporabnikov, pri čemer bo Ponudnik upošteval veljavne regulative in industrijske standarde varnosti.

Uporabniki se z uporabo storitev Ponudnika zavezujejo, da bodo spoštovali vse veljavne pogoje uporabe, vključno z vsemi omejitvami in zahtevami, določenimi v teh Pogojih poslovanja. Nadaljnje informacije o specifičnih storitvah, njihovi uporabi in omejitvah so na voljo na spletni strani Ponudnika ali po neposrednem kontaktu s Ponudnikom.

Dostop do storitev

Dostop do storitev, ki jih ponuja Ponudnik, je urejen s temi Pogoji poslovanja. Uporabniki lahko dostopajo do storitev in komunicirajo s Ponudnikom prek elektronskega naslova info@ravnateljski-servis.com.

Uporabniki morajo spoštovati vse tehnične zahteve, varnostne protokole in navodila Ponudnika, ki so potrebna za dostop do in uporabo storitev. Vsaka zloraba storitev, kršitev varnostnih protokolov ali neupoštevanje navodil Ponudnika lahko vodi do omejitve dostopa ali prekinitve dostopa do storitev brez predhodnega opozorila in brez povračila že prejetega plačila.

V primeru kakršnih koli težav z dostopom do storitev, tehničnih težav ali potrebe po podpori lahko uporabniki kontaktirajo Ponudnika prek zgoraj navedenega elektronskega naslova. Ponudnik se zavezuje, da bo v razumnem času odgovoril na vse poizvedbe in po najboljših močeh pomagal pri reševanju morebitnih težav.

Uporabniki se zavedajo in soglašajo, da je dostop do nekaterih storitev lahko omejen glede na geografsko lokacijo, zahteve glede skladnosti z zakonodajo ali druge objektivne okoliščine. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe, nadgradnje ali prekinitve katere koli storitve ali njenih delov brez predhodnega obvestila, ob upoštevanju veljavne zakonodaje in pravic uporabnikov.

Obveznosti uporabnika

Uporabniki storitev, ki jih ponuja Ponudnik, so zavezani k spoštovanju naslednjih obveznosti:

  • spoštovanje pravil in navodil: Uporabniki se morajo ravnati po vseh pravilih in navodilih za uporabo storitev, ki jih poda Ponudnik, vključno z varnostnimi postopki in tehničnimi zahtevami.
  • zagotavljanje točnosti podatkov: pri registraciji ali uporabi storitev morajo uporabniki zagotoviti točne in popolne informacije. Vsaka sprememba relevantnih podatkov mora biti Ponudniku sporočena v razumnem času.
  • odgovorna uporaba storitev: Uporabniki se zavezujejo, da storitev ne bodo uporabljali na način, ki bi lahko škodoval Ponudniku, drugim uporabnikom ali tretjim osebam. To med drugim vključuje izogibanje dejanjem, ki bi lahko predstavljala varnostno tveganje, kot so širjenje zlonamerne programske opreme ali izvajanje napadov na storitve. Uporabniki tudi ne smejo uporabljati avtomatiziranih sistemov ali programov za zbiranje podatkov iz storitve brez predhodnega pisnega soglasja Ponudnika.
  • spoštovanje zakonodaje: uporaba storitev mora biti v skladu z vsemi veljavnimi zakoni in predpisi. Uporabniki se zavezujejo, da ne bodo izvajali nobenih dejanj, ki bi bila nezakonita ali bi kršila pravice Ponudnika ali tretjih oseb.

Ponudnik si pridržuje pravico, da v primeru kršitev teh obveznosti s strani uporabnikov ustrezno ukrepa, vključno z omejitvijo dostopa do storitev, prekinitvijo uporabniških računov ali pravnimi ukrepi. Uporabniki so lahko odgovorni za vso škodo, ki izhaja iz njihovega neupoštevanja teh obveznosti.

Intelektualna lastnina

Vse pravice intelektualne lastnine v zvezi s storitvami, vključno s programsko opremo, vsebinami, blagovnimi znamkami, logotipi, dokumentacijo, poročili, grafičnim materialom in vsemi drugimi materiali, ki jih je ustvaril ali jih ima v lasti Ponudnik, so in ostajajo izključna in trajna last Ponudnika, ne glede na geografsko lego.

Uporabniki se zavezujejo, da ne bodo (seznam ni izključen):

  • kopirali, spreminjali, razstavljali, razpečevali, predelovali ali ustvarjali izvedenih del na podlagi storitev ali katerihkoli njihovih delov, razen če je to izrecno dovoljeno v skladu s temi Pogoji.
  • uporabljali blagovnih znamk, logotipov ali drugih značilnih znakov Ponudnika brez predhodnega pisnega soglasja Ponudnika.
  • odstranjevali ali spreminjali katerih koli obvestil o avtorskih pravicah, blagovnih znamkah ali drugih obvestil o pravicah intelektualne lastnine, vključenih v storitve ali spremljajoče materiale.

Vsako neavtorizirano uporabo storitev ali materialov, ki krši pravice intelektualne lastnine Ponudnika ali tretjih oseb, lahko Ponudnik obravnava kot kršitev teh Pogojev poslovanja in lahko vodi do pravnih ukrepov, vključno z zahtevami za odškodnino in / ali prekinitvijo dostopa do storitev.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja, nadgradnje ali odstranitve katerih koli delov storitev ali povezanih materialov brez predhodnega obvestila, ob spoštovanju veljavnih zakonskih določil in obveznosti do uporabnikov. Uporabniki priznavajo, da Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za posodobitve, spremembe ali prekinitev katerih koli delov storitev, razen kot je izrecno določeno v teh Pogojih ali v dodatnih dogovorih.

Varnost in zaupnost

V okviru naših storitev se zavezujemo k zagotavljanju visoke ravni varnosti in zaupnosti vaših podatkov. V ta namen implementiramo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito pred nepooblaščenim dostopom, izgubo ali poškodbo podatkov. To vključuje uporabo šifriranja, varnih protokolov in redno preverjanje varnostnih sistemov. Zaupne informacije, ki jih izmenjujemo med izvajanjem storitev, ostanejo zaupne, razen če zakon izrecno določa drugače ali je to potrebno za izvajanje storitev.

Varstvo osebnih podatkov

Uporabniki so Ponudniku dožni posredovati osebne podatke, ki so nujni za izvedbo storitve. To na primer, a ne izključno, predstavlja imena, priimke, elektronske naslove in kontaktne podatke odgovornih oseb pri Ponudniku za komunikacijo in izvrševanje pogodbe, ki jo predstavljajo ti Pogoji.

Ponudnik bo obdeloval navedene podatke za namen: 

  • zagotavljanja, izvajanja in obračuna storitev, ki jih naroča uporabnik, 
  • vzpostavitev in vzdrževanje komunikacije z naročnikom v zvezi z izvajanjem storitev, 
  • tehnično podporo, odprav napak in zagotavljanje delovanja sistemov, 
  • zagotavljanje skladnosti poslovanja Ponudnika z veljavnimi zakonskimi zahtevami, varovanje pravic, interesov in varnosti Ponudnika, naročnikov ter uporabnikov storitev.

V primeru, da se osebni podatki spremenijo, mora odjemalec sporočiti dobavitelju spremembo v roku 30 dni od njenega nastanka, in sicer pisno na e-naslov info@ravnateljski-servis.com ali po pošti na naslov: Bistrica ob Sotli 63A, 3256 Bistrica ob Sotli ali prek Ponudnikove spletne strani. Ponudnik bo spremembo podatkov upošteval najkasneje v roku 15 dni od dne prejema pisnega obvestila. 

Povratne informacije in izboljšave

Uporabniki so spodbujeni, da Ponudniku posredujejo povratne informacije o uporabi storitev, vključno s predlogi za izboljšave ali spremembe. Takšne povratne informacije se štejejo za nezaupne (z izjemo osebnih podatkov) in Ponudnik si pridržuje pravico do njihove proste uporabe brez obveznosti do uporabnika. Ponudnik si pridržuje pravico, da na podlagi prejetih povratnih informacij izboljša ali spremeni storitve, pri čemer se zavezuje, da bo vsako bistveno spremembo storitev ali pogojev uporabe komuniciral z uporabniki v skladu z veljavnimi pogoji.

Omejitve odgovornosti

Ponudnik storitev ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi uporabe ali nezmožnosti uporabe storitev, vključno z izgubo podatkov, poslovnimi izgubami ali prekinitvijo poslovanja, razen v primerih, ko to izrecno določa zakon. Odgovornost Ponudnika je omejena na največji obseg, ki ga dovoljuje veljavna zakonodaja, in v nobenem primeru ne bo presegla zneska, ki ga je uporabnik dejansko plačal za storitve v obdobju, na katerega se nanaša zahtevek.

Prenehanje storitev in odpovedni roki

Pogodba o uporabi storitev, ki jo predstavljajo ti Pogoji ali posebej sklenjena pisna pogodba se lahko prekine s strani Uporabnika ali Ponudnika na podlagi pisne odpovedi, poslane prek elektronske pošte ali prek uporabniškega vmesnika, če je Ponudnik to možnost omogočil. Za preklic pogodbe je potrebno spoštovati odpovedni rok trideset (30) dni. Uporabnik mora pri odpovedi navesti razloge za prekinitev pogodbe. V primeru odpovedi s strani Ponudnika bo ta Uporabnika obvestil o odpovedi in navedel razloge zanjo. Obe strani sta dolžni ob prenehanju storitev ravnati v skladu z dogovorjenimi postopki za zaključek uporabe storitev, vključno z ureditvijo vseh finančnih in drugih obveznosti.

Spremembe Pogojev

Ponudnik si pridržuje pravico do občasnih posodobitev in sprememb teh pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila uporabnikom. Spremembe bodo veljavne takoj po objavi na naši spletni strani ali ob drugem obvestilu uporabnikom, odvisno od narave spremembe. Pri večjih spremembah ali spremembah, ki bistveno vplivajo na pravice uporabnikov, se bo Ponudnik po najboljših močeh trudil obvestiti uporabnike vnaprej, bodisi prek elektronske pošte, objave na spletni strani ali drugega ustreznega komunikacijskega kanala.

Uporabniki so dolžni redno pregledovati te Pogoje, da se seznanijo z morebitnimi spremembami. Nadaljnja uporaba storitev po objavi sprememb ali po prejemu obvestila o spremembah pomeni, da Uporabnik sprejema in se strinja s spremenjenimi pogoji. Če Uporabnik ne soglaša s spremembami, ima pravico storitve prenehati uporabljati.

V primeru, da so spremembe posledica nove zakonodaje ali sodne odločitve, bodo te spremembe uvedene čim prej, da se zagotovi skladnost z zakonodajo ali sodno odločbo. V takšnih primerih morda ne bo mogoče zagotoviti predhodnega obvestila.

Za vse spremembe, ki bistveno vplivajo na način uporabe storitev ali na pravice in obveznosti uporabnikov, se bo podjetje potrudilo zagotoviti, da bodo uporabniki imeli možnost izraziti svoje mnenje ali zadržke preden spremembe postanejo učinkovite.

Vsaka sprememba teh pogojev bo navedena z datumom zadnje posodobitve na vrhu dokumenta, kar uporabnikom omogoča lažje sledenje spremembam. 

Reševanje sporov

V primeru kakršnih koli sporov, nesoglasij ali zahtevkov, ki izhajajo iz teh Pogojev ali so z njimi povezani, vključno z vprašanji, ki se nanašajo na njihovo veljavnost, kršitev ali prenehanje, kot tudi kakršna koli nesoglasja glede interpretacije ali izvajanja teh pogojev, se stranke zavezujejo k sporazumnemu reševanju spora. Če spor ne more biti rešen sporazumno v razumnem roku, ki ne sme presegati 30 dni od datuma, ko ena od strank druge obvesti o sporu, se tak spor predloži v reševanje pristojnemu sodišču v Ljubljani.

Končne določbe

Ta oddelek zajema razne določbe, ki niso bile posebej obravnavane v prejšnjih poglavjih Pogojev, in služi kot dopolnilo osnovnim pravilom, ki urejajo odnos med Ponudnikom in Uporabnikom.

Neodvisnost določb 

Če katera koli določba teh pogojev poslovanja postane neveljavna ali neizvršljiva, to ne vpliva na veljavnost ali izvršljivost preostalih določb tega sporazuma, ki ostanejo v polni veljavi in učinku.

Neizvrševanje pravic 

Nobena stranka ne bo štela, da se je odpovedala kakršnim koli pravicam, če takih pravic ne izvršuje. Zamuda ali neizvrševanje pravic ali določb teh pogojev s strani podjetja ne pomeni odpovedi takšni pravici ali določbi.

Spremembe in dopolnitve

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe ali dopolnitve teh Pogojev v skladu s postopkom, določenim v poglavju o spremembah Pogojev.

Veljavno pravo

Ti pogoji poslovanja in vsi sporazumi med Uporabnikom in Ponudnikom se razlagajo in urejajo v skladu z zakonodajo Republike Slovenije.

Obvestila

Vsa obvestila, zahtevki, zahteve in druga komunikacija med strankami se štejejo za ustrezno dostavljena, ko so poslana po elektronski pošti, po pošti s povratnico ali dostavljena osebno na naslov, ki ga stranka določi za ta namen.


V Bistrici ob Sotli, dne 9. 11. 2025